»Za večino razvojnih konfliktov je zaželeno, da jih otroci razrešujejo samostojno oziroma s pomočjo odraslih, ki so v šoli. Drugače je, ko to preide v nasilje, takrat je obvezno vključiti starše.«
»Nasilni mladostniki ne bodo nehali biti nasilni, če se z njimi ne bomo ukvarjali. Treba jih je narediti občutljive, da razumejo različnosti in drugačnosti, zaradi katerih se običajno pojavlja nasilje.«
»Profil nasilnega mladostnika ali mladostnice ni enoznačen. Poznamo številne psihološke značilnosti posameznika in okoljske dejavnike, ki določajo, kdo je bolj nasilen in kdo pogosteje žrtev.«
»Spremembe sem spoznala, ko sem videla, da se težje zberem, sem v svojem svetu, da sem imela občutke anksioznosti in panike. Tega nisem znala povedati drugim in sem se počutila nemočna, kot da nimam nadzora nad svojim življenjem.«
»Mi zelo malo vemo o pogostosti duševnih težav v zgodovini. Pogostost duševnih motenj merimo šele 20, 25 let. Nič pa recimo ne vemo o tem, kako hude so bile stiske ob koncu 2. svetovne vojne.«
»Imamo premalo kliničnih psihologov, to je dejstvo. Res pa je, da lahko pomagamo na različne načine, tudi vsak od nas, drug drugemu: prijazno poslušanje je lahko nekaj, kar pomaga in zdravi, rešuje velike stiske v našem življenju.«
»Naš odnos je tisti, ki rešuje življenja. Občutek, da smo z nekom povezani in da s svojimi težavami ne obremenjujemo drugega, to je nekaj, kar daje željo po življenju.«